【Newest Updates | 最新博文】

Sunday, December 22, 2013

【ComicFiesta|動漫日】The Others|其他

December 22, 2013, Saturday
終於來到最後一篇啦!  至於這一篇為什麼不要跟上一篇放在一起呢? 是因為上一篇有太多照片了,所以我才硬把它分成兩篇。 上一篇是全cosplay的,而這一篇就是會場裡一些不太屬於cosplay的東西。

✈1
✈2
就像是這個啊,是會場裡宣傳的遊戲,不太清楚是什麼遊戲(不是我忘記)而是當時我根本也沒有走得太近去觀看,因為在圍觀遊戲的人已經有很多了,我又想到自己的身高,所以還是免去跟別人擁擠了。

✈3
✈4
✈5
✈6
✈7
✈8
✈9
✈10
✈11
✈12
✈13
✈14
✈15
✈16
✈17
✈18
✈19
✈20
過後就是還有一些展出的模型和娃娃,娃娃看起來很美麗,但是看久了,我覺得他們好像都有神,還覺得有點陰森,真的有些害怕。 就連當我在拍照的時候,我拍久了都有些雞皮疙瘩的感覺,所以我只拍個少數就離開了。

✈21
最後買了的紀念品就有這兩個,一個飯糰磁鐵送人,還有一個晴天娃娃送給自己。 為什麼是晴天娃娃呢? 因為我很喜歡晴天娃娃啊,不知道你看到它的時候,也有沒有跟著微笑呢?

Event Periods: December 21 (Saturday) ~ December 22 (Sunday), 2013
Time: 10am - 10pm

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.