【Newest Updates | 最新博文】

Saturday, February 08, 2014

【CNY|新年】The Curve & IPC|新年隨寫

February 8, 2014, Saturday
又是很久的照片了,但是既然拍了,所以也順便的來分享吧! 反正收來也不會用到,寫出來,將來還有機會知道我這時候在幹嘛!

✈1
話說這天有事要去IPC買書,4間廣場連在一起的地方,真的有時候停車後,才發現距離我要去的地方有段距離,所以我幾乎常常來到這裡都會走多了很多路。 這天也是一樣,明明要去IPC,就把車子停到The Curve去。 從The Curve走到IPC的路程中遇到到Bananas in Pyjamas,記得因為我馬來名字的關係,導致小時後同學每天都用這個來笑我,所以逐漸的讓我對香蕉這個字眼很敏感。

✈2
✈3
✈4
✈5
✈6
✈7
但是在這裡看來,真的好有愛哦! 兩個相同的香蕉和一對穿得相同的姐妹,這個畫面實在太可愛了,雙生兒就是讓人不禁多看幾眼。更何況是出現“兩對”。

✈8
那時候沒有常去IPC的我,看到這個馬兒,因為2014年是馬年,不知道是因為馬年的關係,所以這個裝飾才在這裡,還是這個裝飾已放這裡許久了? 因為現在已經2017年了,我還看這馬兒放在這裡當裝飾,真是抓不透啊~

The Curve
6, Jalan PJU 7/3, Mutiara Damansara, 47800 Petaling Jaya, Selangor, Malaysia.

IPC
2, Jalan PJU 7/2, Mutiara Damansara, 47800 Petaling Jaya, Selangor, Malaysia.

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.