【Newest Updates | 最新博文】

Thursday, December 26, 2013

【Gift|禮物】An Exchanged Gift from my Sister|強迫姊姊回來的交換禮物

December 26, 2013, Thursday
我想。。。在我拍照的時候,我完全不會想到我自己會在四年後才寫這篇的。 雖然已過很久,但是已經說了很多次,我就是愛記錄嘛!

✈1
✈2
話說這份聖誕禮物是我強迫我三姐跟我交換的,因為那時候工作的地方就只有我跟我三姐,所以我唯有的對象只有她。 沒想到疼妹妹的她真的實現了我的願望,我送了份聖誕禮物給她,她真的回送一份給我。

✈3
這個是Shu uemura的卸妝水,blanc: chroma cleansing oil for uneven skin tones。 我自己本身是很喜歡Shu uemura的卸妝水,因為他們的卸妝水是帶油分的,不知道是不是這樣的關係,所以當碰到臉上的妝容後,是很容易被洗脫。 這麽大罐一支是可以用很久的,因為用一次只需要一個pump而已。 使用的方法是用這個塗抹在雙手,然後輕輕的在臉上搓洗,記得不要太大力,不然很快就會有皺紋的。 當確保臉上的妝都被均衡的塗抹完畢後,再用清水在臉上清洗,這時你會發現剛剛的透明的卸妝水,在參雜了清水後,會變成白色的液體。 只要用清水多洗幾次,直到白色液體都清洗掉,就可以用毛巾把臉給擦乾,所謂的擦乾,不是真的擦,而是用毛巾在臉上輕輕的按乾哦! (這好像慢慢寫到保養篇了,有機會再詳細的寫吧!)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.