【Newest Updates | 最新博文】

Sunday, March 12, 2017

【Haul|購物】Csmax|卸妝水

March 12, 2017, Sunday
哥哥的女朋友是做美容的,所以在愛美這方面有些研究,我很常都會問她這方面的知識。 之前我們就有談到卸妝水,我平時都是用Shu uemura的卸妝水,因為我很喜歡這種搽在臉上用手輕輕搓一搓,然後用水就可以將妝洗得一乾二淨的卸妝水。 我以前喜歡紙裝的卸妝產品,但是我發現每次卸妝的時候,會在臉上擦很久,妝才會掉落。。。慢慢我就換去瓶裝的,把卸妝水倒在棉花上,然後擦在臉上,但是道理還是一樣。。。到最後,我還是發現這種一碰水就洗得乾淨的卸妝水比較適合我。

✈1
✈2
✈3
用慣Shu uemura的我,在哥哥女朋友的介紹下,我開始用這個,因為這個比我用著的小支很多,所以這支是我比較常帶出國用的。

✈4
✈5
✈6
塑膠瓶裝的它可以用蠻久的,但是因為有一次我忘了包裝好來,結果回到家裡的時候,一半倒在我的行李箱內。。。還害到我的行李箱曬了很久才幹。 我喜歡它的油膩成份比Shu uemura的那支少一點,我應該還是會繼續買這個來當旅行裝用的。

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.