【Newest Updates | 最新博文】

Sunday, August 08, 2010

人面的邪恶

虽着人面的邪恶。。。

说真的。。。不轮到我不改变自己对所有事情的想法和看法。。。

因为有双面人。。。

她们才更成功。。。更多人喜欢她们。。。

我很承认。。。以我的性格。。。我一定很难融入其中。。。

可是。。。为了好胜。。。说真的。。。

我真的要很努力变成就算很讨厌你。。。也要装做很喜欢你的样子。。。

我一定要很努力的把自己变成那样来赢你。。。

我希望我的好胜心可以让我的意志坚定来帮我赢下所有东西。。。

曾经何时。。。我不知道为什么SirLing会有那么多人喜欢。。。

现在我终于了解。。。

你们放心啦。。。我不会变到去害人那种啦。。。

因为我做不到的。。。

谁叫我对人永远都好过对自己麽。。。

我现在要做到的是超越自我。。。

像他说的。。。

改掉我的性格。。。

我终于知道。。。我是输在这里。。。

从现在开始。。。

我不要脸臭。。。不要发脾气。。。

永远开心和开朗。。。

还有。。。以我爸爸那么和蔼可亲的性格。。。

我想身为他女儿的我。。。

不可能我比他差。。。

可是,对于某些人。。。我还是会表露真心情。。。

因为。。。你们永远真的知道真心情的我。。。

超越自我。。。

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.