【Newest Updates | 最新博文】

Wednesday, February 09, 2011

新学期 2011 Spring

新学期开始了即将开始。。。

收到的回应是。。。“你变了”。。。

我变了怎样呢???

我还是我。。。

只是有些事。。。

我选择了不管它。。。

我发觉我管的越多越辛苦。。。

或许我的改变是不怎么爱笑了啦!!!

放心我会笑多点的啦!!!

经过了很多事。。。

那时,我时常说。。。

“在这一时刻,你根本不知道明年的今天你会在做什么。。。”

对!!!就像去年的今天我根本不会想到今天的我会有这样的东西烦。。。

人越大就要越懂得承担。。。

而承担的东西也越来越多。。。

无论承担多少。。。

我相信。。。我是可以应付的。。。

就像我朋友常说的。。。

“我觉得你真的很厉害,男生可以做到的东西,你都可以做到”

听起来。。。都不知道是称赞还是嘲笑。。。

我不知道我为什么会给人这种感觉。。。

可是。。。我的成绩也没有比任何人好。。。

就大家的level都差不多一样吧。。。

或许是我不认输的坏习惯一直激励着我让我努力的奋斗吧!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.