【Newest Updates | 最新博文】

Tuesday, May 08, 2012

我毕业啦!!!

是的,我毕业啦!
毕业过后,要烦的东西多不胜数。。。
懒惰的我要更积极的做事,
真的很不习惯,我要跟时间比赛。。。
因为工作不会等人的。。。


我永远的精神支柱!!!
没有她。。。很多事都很难撑过来。。。



学习的伙伴。。。很可爱的一班朋友!!!


一个没有朋友的朋友。。。
在班上不起色也没有什么朋友的他,
每天都沉淀在网络的世界里,
是个名副其实的宅男。。。
也因为每天沉淀在internet的世界。。。
他告诉我他交了一个女朋友。。。
对!非常的不真实。。。
可是,他对我形容的一切看似他们的爱情会很长久似的。。。


这是个对生活有很多抱怨的人。。。
可是他努力读书的精神,
当你看到时,你都会想立刻拿起书一起读。。。
消失了一个学期的他。。。
突然出现。。。
记得那时,
就正当我真忙着我的aircraft design drawing时。。。
他跑过来跟我说。。。
他失踪是因为他身体有问题。。。
搞到那时的我都不知道要给他什么反应。。。


这个是个很有钱的人。。。
爸爸是做石油的。。。你说他有钱吗???
可是功课就。。。。。。
嗯!不能加以评论!XD

这个在功课上帮了我很多很多呢!!!
很聪明,头脑转得很快。。。
IQ应该满高的!

他们算是我离开了马来西亚朋友以来。。。
一直一起玩的朋友。。。
非常的疼我,
为我添加了生活无数的乐趣!!!

她们是我senior design的战友们!!!
XD!!!

最开心的一件事就是你了!!!
爱死你了
<3 <3 <3

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.