【Newest Updates | 最新博文】

Wednesday, August 29, 2012

Dinner: Noodle Shop - Ramen Baqashi

很多人都说一个人吃东西或吃饭是很可怜的!!!
其实我想说,这有什么可怜的???
所有事都是看自己怎样想。。。
很多人都跟我说,是因为我太幸福了,所以当我失去时,我就觉得我失去全世界似的。。。
就好像以前我一一个人吃东西,就觉得自己很可怜,好像全世界只有我自己是这样而已
可是长大成熟后,就觉得还不怎样,是我自己想太多。。。
自己一个人吃还可以很快就吃完!!!

在Omotesando Road随便找了一家吃,
吃晚餐前还要找一间可以刷卡的,
因为担心现钱不够用,所以一定要做个后备!!!


这就是我的晚餐,看了餐牌什么都不会,就选一个自己平时有吃过的!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.