【Newest Updates | 最新博文】

Saturday, August 01, 2009

我输了

我不知道什么东西。。。

世界上所有人。。。都说我是讨厌她。。。

我想是讨厌她吗???

我讨厌人不是这个样子的。。。

可是我真的不想输她。。。

唉!!!

我也是好胜心强。。。

无论在理在私。。。我都输她一大宅。。。

我很想赢她。。。

无论怎么改变。。。世界还是一样。。。

因为我在每一个人的眼中。。。已经被定了一个局。。。

说我很难相处。。。

很懦弱。。。脾气不好。。。心地很坏。。。等等种种的罪名。。。

无论怎么洗。。。我都洗不脱。。。

我的命为什么那么苦。。。

我硬硬的凭着坚强和开心的脸。。。来面对你们。。。

你们在背后说我的。。。难道还不够吗???

我做错了什么天大的坏事吗???

为什么这些事要发生在我身上。。。

每一次。。。我没有理由的生气。。。我一定要死忍。。。

我不会让我自己生气或不开心。。。

在你们面前。。。我一定要开心。。。

什么事都要忍到回家。。。

在你们眼中。。。她。。。是最好的。。。

第一, 我对人家好。。。却被说有心机; 她对人家好。。。你们却说她人很好。。。

第二,她在你们眼中永远是完美的; 我就是永远的做个佛地女魔。。。

在你们眼中。。。我永远是一个坏人。。。无论我多努力的改变自己。。。

结果还是一样。。。



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.