【Newest Updates | 最新博文】

Thursday, August 27, 2009

人的生命的无常

刚才讲话讲到很开心。。。结果讲到一半。。。

却传来。。。有一个朋友的外公过世了。。。

气氛立刻静了下来。。。

笨蛋的我。。。完全真的不知道该怎么做。。。

因为当我听到这件事时。。。我也要开始哭了。。。(是因为我的眼泪比较容易流吗???)

我不知道怎么做。。。

还好,她的男朋友在旁边。。。

所以我就尽量走开。。。

让她的男朋友陪她吧。。。

对不起。。。我不知道怎么安慰你。。。

况且你的男朋友在旁边。。。

我觉得男朋友的力量比较大吧。。。

你要加油哦!!!

要快点克服悲痛。。。

朋友的外公。。。

我也希望您能够安息吧。。。

我想你的亲人会一直想念您的。。。

所以说啊。。。

人的生命真的是无常啊。。。

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.