【Newest Updates | 最新博文】

Thursday, December 10, 2009

有意识

愛上你是種感覺,想著你是種快樂,抱著你是種依賴,吻著你是種擁有,看著你是種幸福,身旁有了你將是我一生最大的滿足。 一輩子有多長我不知道,緣份有多少我也不曉得,這段情有多艱辛我無法確定,唯一能確定的是我想盡心維繫、努力呵護,並珍惜我倆的緣分及所有的點滴.有人覺 得富裕是一種幸福 有人覺得健康是一種幸福 有人覺得平凡是一種幸福 有人覺得無憂是一種幸福 這些都是幸福 但對我而言 你就是我最大的幸福,見到你是我最開心的時候,和你在一起是我最甜蜜的時候,離開你是我最不捨的時候,見不到你是我最想你的時候,見到你是我最開心的時 候,和你在一起是我最甜蜜的時候,離開你是我最不捨的時候,見不到你是我最想你的時候,過去的你.我來不及參與.希望現在的你和以後的你.都有我的陪伴. 不管好或壞.只想陪在你身邊.認識你是一種幸運.愛你是一種感覺 .

以上是看从一个部落格上抄下来的。。。很有意识。。。作者像是一个男生。。。他喜欢上一个不喜欢他的女生。。。可是,他还是不放弃的爱着她。。。

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.