【Newest Updates | 最新博文】

Saturday, December 26, 2009

Halloween Dance

一个halloween dance。。。

我都可以在看戏。。。

身边的朋友都有人载去。。。想来想去。。。都找不到人载。。。

不可能次次都叫我的MTE载我去的。。。

所以,我厚着脸皮问JK他载我去。。。

他载我去。。。但是都没载我回。。。他大概找不到我吧。。。所以自己回了。。。

好了,回归正传。。。

在里面的第一个戏,

以前的好朋友都变成不是好朋友。。。感觉都怪怪的。。。

TH不再缠着SLL。。。反而轮到JWL跟EW还有KSF。。。

所以TH就一直和CYT一起。。。而我呢。。。就拉着IZT和CYT在那边跳舞(因为她好像都不敢不敢似的)

跳到一半的时候。。。就不知道哪里跑来了一个男生。。。(+_+)。。。奇怪在于我们都不知道他是谁。。。根本都不想理他。。。

所以,当我看到TH走过来时,我就来TH过来跳。。。将那个不认识的人赶走。。。

他们的故事真的有够复杂。。。复杂到我真的只想做旁观者在看戏。。。(这招是向小慧学来的)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.