【Newest Updates | 最新博文】

Thursday, April 26, 2018

【Restaurant┃餐廳】Curries N Claws @ Citta Mall┃咖喱與抓

April 26, 2018, Thursday
四月第三次來同樣一家餐廳了,每次都有不同的理由前來,而這一次的理由是同事P的歡送聚會。。。但是奇怪的是他自己說要來這家店,可是他卻不點這裡的招牌香蕉葉。。。

✈️1
相比上次的,我比較有經驗了,飯會跟服務人員拿少一些,就一湯匙就足夠了。 這次的菜色由包菜換去了長豆,而咖喱汁我只選了salted fish curry和crab curry。

✈️2
配菜我則選擇了seafood curry ikan merah(RM14.90),我自己沒有很喜歡,而我倒是很喜歡同事H點的Mutton Varural(RM14.90)。

✈️3
由於這一餐是歡送餐,老闆請客,所以大家都毫不客氣的盡量點。。。最霸氣的是同事A,直接點這道Special Delight的Fish Head Curry(RM59)。 我嘗試了一點,它的魚肉和我的ikan merah相比,真的有差啦。。。這魚頭比較嫩,口感比較好。

✈️4
就說了是老闆請客,我們連飲料都不放過,我們幾乎每一位的飲料都是RM8.90一杯的。 平時都只點溫開水的我,這次點了蘿蔔汁,同事D還擔心說我點這個會不會沒有什麼蘿蔔味道,我說不會啊,它真的有蘿蔔味道哦!

Curries N Claws
G – 10, Ground Floor, Citta Mall, No. 1 Jalan PJU 1A/48, PJU 1A, Ara Damansara, Petaling Jaya, 47301, Malaysia
10am – 10pm Daily

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.