【Newest Updates | 最新博文】

Friday, April 26, 2019

【Random | 隨寫】Blog | 部落格

April 26, 2019, Friday
人往往在最安靜的時候總會特別想得多,在部落格中慢慢的消失了,其實我並沒有消失,我只是選擇性做著我覺得比較重要的事。 真的要比較,部落格只是興趣,而且還是沒有收入的,所以它的地位真的沒有很高哦! 有人說假如你很喜歡一樣東西或一個愛好,無論你多忙多累,你都會拼死的去做,很可惜我覺得有時間,我應該用來休息,相信那個對我身心健康比較重要。 沒有寫部落格的這段時間,時間沒有空出來,一直以來就有很多東西要做的。 相信五年前的我是不會想到今天的我是個工作狂,很多人說工作狂不好,當你老來的時候,你就會開始後悔了,因為你的生活除了工作,什麼都沒有了。 其實說真的我也不是所謂的工作奴隸,難道做著自己喜歡的事,一直不停的做,然後做到廢寢忘食,那就是所謂的工作奴隸嗎? 只能說這個是見仁見智,一種米養百種人,所以每個人都有面對著同樣的事,但是都有著不同的看法。

5 comments:

  1. 工作也可以是自己的兴趣,如果都在做自己喜欢的事,以后也不会后悔,那就勇往直前吧!加油!

    ReplyDelete
  2. 做自己喜欢的工作享受是很幸福的啦不会后悔的…自己开心就好…不必理会别人

    ReplyDelete
  3. 不必理會他人,最重要是自己的感覺。
    把生活過好,那比什麽都還重要。
    加油啊!

    ReplyDelete
  4. Useful information. Mental health is a level of psychological well-being. You have discussed about how rest is necessary to workaholics for their physical and mental health. This blog will create an awareness in most of the people. Thanks for sharing.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.