【Newest Updates | 最新博文】

Friday, August 05, 2022

【Haul|開箱】Charger|充電線

August 5, 2022, Friday
✈️1 ~ 因為要出國了,所以收到的包裹都要努力點拆,這裡的東西都是來自這家店

✈️2 ~ Mcdodo 20W Charger 20W PD QC Travel Charger 18W Dual USB Charger 之前都是將用著的充電線拔上拔下,所以為了方便,我都將我有需要用到的充電線都買了,這是iPhone的充電插座。

✈️3 ~ 想說這個可以顯示充電電量數據,還不錯,所以就買了。

✈️4 ~ 我買的是有附加充電線的

✈️5 ~ 由於我寫這篇的時候,我已經用了一段時間,這充電座並不能用來充iPhone的電,它根本充電不了,所以我最後還是用回原來的充電座,可幸的是這充電線是沒問題的。

✈️6 ~ Mcdodo Digital HD Type C Cable Mcdodo ios Cable Type C to C Cable Fast Charge Cable For iP / Samsung 為什麼兩個一模一樣的?  我看回我的購物單,我才發現不知道我當時為什麼購買了兩個。

✈️7 ~ 這是給iPad的充電線,特別之處是會顯示充電的數據。

✈️8 ~ 這充電線也是OK的

✈️9 ~ Mcdodo Auto Power Off Type C to L PD Cable Auto Disconnect Type C Cable 最後再買個iPhone充電線。。。我猜我應該是忘了那個充電座有附送,所以多買了這個。

✈️10

✈️11 ~ 由於是多餘的,所以我都將這個當後備用。

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.