【Newest Updates | 最新博文】

Sunday, August 14, 2022

【Park|公園】Fort Canning Park|福康宁公園

August 14, 2022, Sunday
✈️1 ~ 我在新加坡的期間,去逛逛的地方都是步行的,因為想要避開人潮和封閉空間。 看看酒店附近有什麼逛逛的,就看見這網紅打卡的地方,所以我也來打卡一番。

✈️2 ~ 當時是接近傍晚六點的時間了,因為工作是夜班的時間,所以週末也不想刻意調回來,都是白天睡覺,晚上幹活。

✈️3 ~ 跟著谷歌地圖來到這裡,有些無奈,說好的樓梯在哪裡?

✈️4 ~ 都是公園,唯有看著路牌來到這公園的頂端,再看谷歌地圖去照。

✈️5 ~ 找是找到了,只可惜拍照需要排隊。。。

✈️6 ~ 懶惰排隊的我,就到旁邊沒有人的地方拍通道。

✈️7

✈️8

✈️9

✈️10 ~ 既然很多人,就先吃個晚餐再回來,只可惜我忘了“天黑”這事。。。

✈️11 ~ 不過好在有燈,讓我拍出不一樣的場景。

✈️12

✈️13

✈️14

✈️15

✈️16

✈️17

✈️18

✈️19

✈️20

✈️21

✈️22

✈️23

✈️24

✈️25

✈️26 ~ 這照片就是要從下面拍上來,因為上面拍下去就會變成這樣。

✈️27

✈️28

✈️29 ~ 拍完,走人! 後語。。。我在翻查回以前新加坡的照片,才發現原來我以前來過

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.