【Newest Updates | 最新博文】

Sunday, July 23, 2023

【Random|隨寫】Culture Gap: Message Chair in the Cinema|文化差異:戲院有按摩椅

 July 23, 2023, Sunday

的確沒有看人這樣寫,所以我也不知道,所以我就想到分享一下。

距離上次在中國看電影是2018的事情了,印象中沒有什麼特別,這次在青島會一直頻繁的看電影是因為電影院離酒店很近,所以沒有藉口的懶惰。

話說在觀看Barbie的時候,播放中還是正常的,直到突然間椅背突出起的感覺,我以為後面的觀眾踢我,所以第一次我沒管,但是第二次第三次,我往後看,後面的人沒有反應,再仔細看,原來這電影院的椅子有免費按摩的。。。

事後我問同事,他說對呀,有些電影院的影廳的椅子有些是有按摩這個功能。 我後來還有研究是不是有按摩椅功能的座位會比較貴,但是也沒有。

好吧! 我告訴自己一定要記錄下來。

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.