【Newest Updates | 最新博文】

Sunday, July 30, 2023

【Random|隨寫】Culture Gap: Recording in the Cinema|文化差異:在電影院拍照和錄影

 July 30, 2023, Sunday
正如標題所說的,我自己也很驚訝,這是在觀看《消失的她》的時候發生的。

其實我是真的沒有那麽八卦一直看別人在戲院裡面做什麼,只是她就坐在我正下方幾排的左邊,很清楚的看到這位觀眾舉起手機拍照,然後慢慢的她就錄影。。。

我還真的很驚訝,當時戲院沒有滿人,但也有差不多二十多位,這樣一位觀眾一直在拍照錄影,都沒有阻止。。。

所以事後。。。我又問我同事,在中國戲院看電影錄影拍照是正常的嗎? 他說沒有啊,在戲院是不能拍照和錄影的。。。所以這又可以結論為“個人的文化問題”。

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.