【Newest Updates | 最新博文】

Sunday, March 10, 2024

【Exhibition|展覽】Qingdao City Exhibition Hall: The Entrance|青島城市展覽館: 入口

March 10, 2024, Sunday
✈️1 ~ 因為一進地鐵車廂,看到都是人潮,有點嚇到,所以立即在下一站換要去的地方,在小紅書看到這個適合一個人去,還是沒有什麼人的地方。

✈️2 ~ 所以就跟著高德地圖去了

✈️3 ~ 這裡果然沒有人,你看! 多好拍照!

✈️4 ~ 進入這裡是用微信掃二維碼,關注,然後登記,進入! 但是像我這種“外國人”,當工作人員看了我的微信,就好奇說,這怎麼不一樣,然後我就說我不是中國人,我是馬來西亞人,他就問我有沒有證件,我說我有護照,展示了護照,過了掃描包包,就可以進去了。 不用付錢,也不用登記! 但是中國人應該就是掃描二維碼登記就可以了。

✈️5 ~ 一進門看到的大廳,左邊有人在拍照,所以這才拍得這麼奇怪,在這張照片裡,中間是我首先進入的入口,右邊一個樓梯去底樓是我從這樓出來後再去的,我個人覺得底樓比較好玩。

✈️6 ~ 而這是在回去的時候拍的

✈️7 ~ 進入入口後,往右邊走。

✈️8 ~ 是個環繞的走廊

✈️9 ~ 青島市區的高空照片

✈️10 ~ 走廊環繞的是這裡

✈️11 ~ 這裡有時間性的表演

✈️12 ~ 但是當時我錯過了這裡的表演,而過後我也沒有特意留下來看。

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.