【Newest Updates | 最新博文】

Friday, March 22, 2024

【Haul|開箱】Momax Wireless Power Bank|Momax無線充電寶

March 22, 2024, Friday
✈️1 ~ 上次買了一個無線充電寶,覺得它充電還蠻慢的,所以又買了另外一個牌子來試試。


✈️3 ~ 開箱後(這不是開箱照片,我是在臨回家前才放回盒子拍照,因為我收到的時候,懶惰拍照。)

✈️4~ 不過我記得當時開箱的時候就是這樣,所以就放回盒子拍照。 這外型很恨不錯,透明的感覺很好看。 我記得我第一次用的時候,手機會很熱,我以為是充電寶不好,但是,過後我用後的時候就還好,我想應該是我之前一邊充電一邊用的關係。

✈️5 ~ 拿出來站起來是這樣

✈️6 ~ 開關在下面,我其實喜歡這種有開關的,因為之前那個只要貼上去就充電,不過有時候我就想用它來當“站架”。

✈️7 ~ 充電時type-c

✈️8 ~ 還附有貼紙

✈️9 ~ 有充電寶袋子

✈️10 ~ 還有手環磁鐵

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.