【Newest Updates | 最新博文】

Wednesday, January 07, 2009

你知道你是很幸福的吗?

你真的很幸福。。。

当你有事时。。。很多人都在帮你的忙。。。

我的世界里只有“靠自己”的三个字。。。

没有依赖。。。我要努力的向前进。。。

你很幸福。。。只有你自己不知道而已。。。

误打误撞。。。让我学到了很多东西。。。

让开始佩服什么东西都自己来得朋友。。。

当她说什么东西都是她自己做的时候。。。我对她深深地感到佩服。。。

反而。。。我不再犹豫是不是自己人缘太差没人帮忙。。。

其实。。。越早认识到没有人帮的时候越好。。。

因为。。。渐渐的我就习惯没有人帮忙的时候。。。

没有依赖。。。没有损失。。。反而有得到。。。得到了坚强。。。

人的道路总有很多方面。。。只是在于你这么看待。。。

别人幸福。。。是别人的事。。。我只需要对我自己的事有兴趣就好。。。

我没有看到自己。。。什么都自己来而感到伤心。。。

我应该反而感到高兴。。。高兴我再次让我自己来完成我自己的东西。。。

因为。。。当你身在其中。。。你学的东西越多。。。

幸福是我自己给自己的。。。不是靠别人施舍。。。

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.