【Newest Updates | 最新博文】

Wednesday, January 07, 2009

开始

人家会说。。。终点就是你开始的地方。。。

我相信当一个人走到尽头的时候。。。总有宛转的时候。。。

机会不是靠人家给的。。。

而是靠自己去珍取。。。

机会只会给准备好的人。。。

我不是永远的失败。。。也不是永远被这样的对待。。。

我只会当着“一笑而过”。。。告诉自己。。。我真正的朋友是不会这么对待我的。。。

我要努力看的开。。。努力不计较。。。努力不在乎你们怎么对待我这个朋友。。。

努力的望好的方面想才是我的解脱。。。

告诉自己我的世界是美好的。。。

可能没有你们今天的对待就没有以后的我。。。

就好像。。。没有sing yi的出现。。。我就永远不会知道双面人的恐怖。。。

我一定要努力摆脱。。。你们对我不一样的眼光和对待。。。

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.