【Newest Updates | 最新博文】

Saturday, January 31, 2009

逃走

假如我能够穿越时空。。。

我一定要逃离这里。。。

我不想也不要在受罪。。。

为什么。。。我要跟万人迷活在一起。。。

我需要假装若无其事。。。当我看到其他人对她时。。。我会很自卑。。。

假如那个是男朋友,我就不会。。。

可是,

一个是已经被拒绝。。。

一个是明明喜欢,可是光看都已经知道不适合了啊。。。

一个是自为是。。。

哎!!!人家可是有一个很疼她的男朋友了啦。。。

你们可以把她当着朋友吗???

有谁可以告诉我。。。我因该以怎样的心态去面对。。。

我这个贫民可以不要跟一班贵族在一起吗。。。???

就算我小气好了。。。

可是,千万不要告诉我。。。叫我看开一点。。。

因为,我已经看很开了。。。

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.