【Newest Updates | 最新博文】

Tuesday, June 16, 2009

够爱

可能受歌词的影响。。。

最近很喜欢唱这首歌。。。

这首歌本来是东城卫的 A Chord唱的。。。

那时还不是那么很喜欢这首歌。。。

后来。。。

出现的曾沛慈的版本。。。

才真正发现这首歌。。。

开始了解它里面的歌词。。。

歌词很有意识。。。


我穿梭金星木星
水星火星追寻
追寻你时间滴滴答
滴答答答滴身影

我穿梭金星木星
水星火星追寻
追寻你时间滴滴答
滴答答答滴身影

指头还残留
你为我擦的指甲油
没想透你好像说过
你和我
会不会有以后

世界一直一直变
地球不停的转动
在你的时空
我从未退缩懦弱
当我靠在你耳朵
只想轻轻对你说
我的温柔
只想让你都拥有

我的爱只能够
让你一个人
独自拥有
我的灵和魂魄
不停守候
在你心门口

我的伤和眼泪
化为乌有
为你而流
藏在无边无际
小小宇宙
爱你的我

(os:你听见了吗
我为你唱的这首歌
是为了要证明
我为了你
存在的意义)

世界一直一直变
地球不停的转动
在你的时空
我从未退缩懦弱
当我靠在你耳朵
只想轻轻对你说
我的温柔
只想让你都拥有

我的爱只能够
让你一个人
独自拥有
我的灵和魂魄
不停守候
在你心门口

我的伤和眼泪
化为乌有
为你而流
藏在无边无际
小小宇宙
爱你的我

爱你的我
不能停止脉搏
为了爱你奋斗
就请你让我
说出口

爱只能够
让你一个人
独自拥有
我的灵和魂魄
不停守候
在你心门口

我的伤和眼泪
化为乌有
为你而流
藏在无边无际
小小宇宙
爱你的我
爱你的我
爱你的我(我穿梭金星木星)
水星火星追寻
追寻你时间滴滴答
滴答答答滴身影

我穿梭金星木星
水星火星追寻
追寻你时间滴滴答
滴答答答滴身影

我穿梭金星木星
水星火星追寻
追寻你时间滴滴答
滴答答答滴身影
~~end~~



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.