【Newest Updates | 最新博文】

Saturday, July 04, 2009

期望

人们往往不能够期望太高。。。

因为希望越大失望越大。。。

我每天都在幻想会有什么什么事情发生。。。

但是,发生的远远都超乎我的想象。。。

每次都期望会有好的东西。。。

可是,好的东西往往都不是发生在我身上。。。

过几天就要到来。。。

本以为他们是帮我庆祝的。。。

但是,眼前所看到的证据。。。

好像是在帮她庆祝似的。。。

心情感觉超不爽。。。

但是。。。

却又想到朋友说我的那句。。。

“我帮人家庆祝生日。。。是因为要人家帮我庆祝回。。。”

想到这句话。。。

这样的回报。。。

我什么都不要了。。。

我情愿一个人看着蜡烛。。。

吹着蜡烛。。。

自己唱生日歌给自己。。。

免得你们把我说得那样。。。一文都不值

我不要你们说我有心机要回报。。。


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.