【Newest Updates | 最新博文】

Friday, August 07, 2015

【Movie|電影】Dark Places|黑暗之地

August 7, 2015, Sunday
改編自同名小說的電影,感覺上就一定是小說的故事內容很好看,所以才會被拍成電影的,我一直以來很想變成那種看英文小說的人,但是想要跟行動總是不能並行。 我會一直想要,但是去到書局,即使買了小說回家,我大略會看幾頁,然後我又會跳回去看華語書,這時我又會給自己一個藉口說因為我的華語書很多,所以就這樣這個“想”就變得沒完沒了。。。

✈ 1   Picture Sources
先不要離題,回來說說這部電影,故事講述一位年紀很小的小女孩,因為指證哥哥殺了自己的姊姊和媽媽,而成為廣為人知的新聞,在哥哥被控訴後,小女孩的生活經濟支柱都是來自四面八方的捐助。 直到小女孩長大後,她不再得到任何捐助,她開始慢慢欠下一些債務。。。。。。 這個讓我想起平時我們所付出的捐助,因為某某事件,故事北廣泛的報導,引來很多人的捐助。 但是幾年後,又會不會有人再提起這件事呢? 他們後來的生活又是怎樣的呢? 我真的很好奇。。。事件發生的來龍去脈,我們都是透過媒體而知道的,一旦媒體不再報到了,他們故事到底是怎樣寫下去呢。。。??

*這篇純碎個人觀後感,別作與其他用途

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.