【Newest Updates | 最新博文】

Monday, January 01, 2018

【Random|隨寫】1st day of 2018|2018的第一天

January 1, 2018, Monday
✈ Picture Sources
2018年的第一天就在星期一,我算是放了將近一個星期的假期,因為我26號英國回來後,本來是27號回去上班。。。但是老闆卻強迫放假,要清假期(什麼嘛! 我存得好幸苦的啊!)


相信很多人已經開始一年下來的行程了。 可是非常矛盾的我是很想去玩,但是每當有工作來臨的時候,我就會更興致勃勃的去上班(我是工作狂嗎?)

乘著新的一年到來,努力的設下目標吧! 每年設定的馬拉松,還是沒有跑到! 哈哈! 那是因為我每次都明天明天的。。。

還有每年都會說要改變拖延症,其實無形中,我發現原來我已經慢慢的改掉了這個壞習慣,現在應該改掉的是不夠專注,我習慣一心多用,很習慣被東西影響就撤去做另外一件事。

2018第一天的開始,努力的去過未來的365天吧!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.