【Newest Updates | 最新博文】

Tuesday, September 18, 2018

【Communication┃通訊】My3: Doesn't Accept International Credit Card┃My3:不接受國際信用卡

September 17, 2018, Monday
在克勞利這個小鎮裡,很多商店都很早就關門,包括商場,都在6點都關門,奇特的是在週日,它更是在下午4,5點就關門了。 一個星期內,就只有星期四開到8點,這真不知道為什麼哦!



由於工作忙碌,上網解決所有的繳交的事項都是一件超方便的事。 只是沒想到這次我選擇的通訊公司My3,它卻不讓我上網解決,因為它不接受國際信用卡。 奇怪的是,這個明明在我購買的時候,我就詢問了銷售的櫃檯,他說得很清楚,這上網就可以充值的啊! 我猜應該是他自己都不知道這家通訊公司是不讓國際使用者上網充值的吧!

在還沒填寫信用卡的資料前就要先填寫地址,我填上了英國的地址,可是我的信用卡不是英國的地址啊。。。這已經事先說明了。。。所以啊,下次我就應該不想要使用這個通訊公司了。 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.