【Newest Updates | 最新博文】

Monday, May 23, 2022

【Haul|開箱】The Yellow and White|小黃與大白

May 23, 2022, Monday
✈️1 ~ 我這雲頂之旅還未結束,因為過後我們到半山的outlet逛一逛,這麼多家店,就只有這家Coach有人排隊,我們足足排了40分鐘,真的是人生寶貴的40分鐘,我一直跟好友唸說,這在浪費我的時間,但是她一再說裡面很便宜的,一定要排。

✈️2 ~ 就這樣,我們就排隊排了40分鐘,終於進去了,裡面的價格確實有便宜。

✈️3 ~ 我當時是想買,但是不敢買,原因是姊姊常說我眼光差,買的都很醜,所以最後我想到,哪我就拍照問她哪個可以買。。。因為假如過後我買了回去,她不喜歡,就會一直碎碎念很久不斷,會唸到我不用為止,哈哈~~~

✈️4 ~ 就大概每個我喜歡的,我都拍給她看。

✈️5

✈️6

✈️7

✈️8

✈️9

✈️10

✈️11

✈️12 ~ 最後,姊姊選了黃色,她說另外一個顏色不耐看。

✈️13 ~ 這真的小,但是放下基本錢包手機還有洗手液。

✈️14

✈️15

✈️16

✈️17

✈️18

✈️19

✈️20

✈️21

✈️22

✈️23

✈️24

✈️25

✈️26 ~再來就是永遠都會選白色的我,還是選白色。。。呵呵!

✈️27 ~ 這也是經過姊姊同意才可以買的

✈️28 ~ 這比較大,可以放比較多東西。

✈️29

✈️30

✈️31

✈️32

✈️33

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.