【Newest Updates | 最新博文】

Saturday, December 31, 2022

【Random|隨寫】2022

December 31, 2022, Sunday

2022年結尾於新冠確診。
2022年有很多第一次,第一次投票,第一次當屋主,第一次迷上韓風。

因為膝蓋拉傷,讓我對健康有了新的排位,健康還是要排第一,畢竟有了健康的身體才能完成更多其他的願望。 健康算是人生的首要基本條件, 活了這麼久才發現這,算很晚吧? 不過這好比躺在病床上才發現到。

2022年看了很多本書,有記錄的和沒有記錄的,感謝自己可以在沒有對比的情況下,讓自己的知識提升,以前是看誰誰誰買了什麼書,讀了什麼書,我就一定也要讀完。 但是今年不再侷限自己看心靈成長的書,而是多了理財和醫學的書。

2022年我也多學一些新語言,因為工作時常被法語圍繞,所以下定決心的學起法語來,心裡的OS會說明明英語就很爛,不學好英語,還多加個法語? 因為這個原因,所以我英語書也要一起看,讓自己不閒下來。除此之外我還學起韓語,這是因為為了方便觀看BTS防彈少年團的影片,呵呵!

2022也學會很多感恩,發現當我習慣了再細微的事都可以保持感恩的情況下,生活上的怨恨會放下很多,我曾經答應自己發生好事要捐錢,發生壞事更要捐錢。

2023年希望思維繼續進步之餘,健康也能夠平行,2023,你好!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.