【Newest Updates | 最新博文】

Sunday, February 13, 2022

【Haul|開箱】This is How a Best Humidifier Look Like|最好用的保濕器應該長這樣

February 13, 2022, Sunday
✈️1 ~ 一直寫保濕器,我是有多乾燥,需要那麼多保濕器? 其實也不是,我就是剛好翻到照片,要清照片,所以才寫的,而且這篇是這篇的前續,我就是因為這個變得很噁心了,所以才換的,雖然這個是我用過最好用的一個。

✈️2 ~ 話不多說,先來開箱。

✈️3 ~ 看見箱子白色的,真的很喜歡,只是非常可惜的是,當時我購買的時候,白色已沒貨,所以才硬買粉紅色的。

✈️4 ~ 箱子旁邊都拍一拍吧!

✈️5 ~ 四面的照片

✈️6 ~ 保濕器的名字

✈️7 ~ 底部也要拍


✈️9 ~ 打開盒子後,說明書在上面。

✈️10 ~ 盒子包裝得真的還不錯

✈️11 ~ 還有包裝袋裝著

✈️12 ~ 除了顏色出外,我其實真的很喜歡這個保濕器,因為它很好用,裝水非常方便,在上面倒進去就可以了,容量很大,不需要一直加水。

✈️13 ~ 只可惜賣家沒有賣了,我也找不到類似的保濕器。

✈️14 ~ 裡面還有充電線和濾芯,但是我覺得濾芯都是浪費的,因為我都沒機會更換,就因為出霧口太髒而丟掉了。

✈️15 ~ 說明書

✈️16 ~ 說明書前後

✈️17 ~ 時間算起來,我是用了一年才變成這樣,就正如我說的,因為它變成這樣。。。所以我才換掉的,因為沒法清洗。

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.