【Newest Updates | 最新博文】

Wednesday, November 12, 2008

中学

今天无意间看到有一个人在她的blog上说她中学的女校。。。是怎样怎样的。。。

她说她被整个学长团讨厌或其他人妒忌。。。

我的中学里双面人。。。我想她是没有经历过的。。。

全班华人因为要讨好第一名的那个人。。。就对那个第一名说些有的没有的。。。当她像神一样拜。。。

那时我对我的朋友说:“她们只差没有拿支香给她拜拜而已”。。。(我是很不爽,因为真的有点妒忌。。。我很诚实。。。我会讲。。。我是真的妒忌。。。因为有些事我们内幕的发生。。。但是,她却可以以双面人的态度。。。对着其他人说其他)

班上的马来人和印度人。。。那时却觉得我很可怜。。。她们都站在我这里。。。

我有一个印度朋友还很激动地。。。每一次都骂她们。。。(想起她骂的样子真的很好笑!!!)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.