【Newest Updates | 最新博文】

Sunday, November 23, 2008

五星级酒店



我的朋友为了要多多接近王力宏。。。

所以,要跟他住了同一间酒店。。。

这间酒店是五星级的。。。非常豪华。。。也非常贵。。。

说真的。。。大家都知道其实。。。我是比较孙燕姿的。。。

但是,这次去看王力宏,我是陪朋友去的。。。

我没有讲骗话。。。我是真的陪她去。。。

我为什么那么伟大。。。我都不知道。。。

那个票又不是免费。。。但是,我却真的那么傻。。。

哎!!!这种习惯真的要改一改。。。

因为,我对人好并不代表那人也要对我好。。。

反而。。。可能那人,还会说。。。这是你自己拿来的。。。

可是,我本来就这样。。。

这次的旅程我真的花了不少哦!!!

还有。。。我想说的是它的房间也很大。。。

但是,我这里的line太慢。。。我懒惰等。。。有空再回来看这个post吧。。。

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.