【Newest Updates | 最新博文】

Monday, November 03, 2008

认真

我有一个朋友。。。对人对事都很认真。。。

他。。。认真到有时候。。。我。。。连讲话。。。都要想过一想才敢跟他讲。。。

有必要那么人真吗???

对。。。在做事情或工作时。。。就应该认真。。。但是,当跟朋友讲话时。。。就没有这个必要那么认真了。。。

有时应该放松一下。。。时时都那么认真。。。是没有一个女生敢接近你的。。。

eh。。。不对。。。他好像只有对我比较有偏见。。。而且还是那种莫名其妙的偏见。。。

事情的事实根本就不是。。。他就道听途说。。。然后,再加上自己的经验来评论我。。。给我一个结论。。。

简直是乱乱来。。。

还有。。。他又不是跟我很熟。。。干嘛评论我。。。

每次乱乱讲话。。。害到我每次都以为我是千古罪人,害群之马。。。全部事,我错完这样。。。

我看。。。我不坚强一点的话。。。每天要对付你这种人。。。我迟早都会心脏病发。。。

因为。。。他每次不是说我自私。。。自己拿来的。。。就是说我不顾别人感受。。。

给他这样气一气。。。血管都会阻塞几条。。。

血管塞到心脏病发。。。唉!!!最后,都是自己受苦。。。

所以,对付这种人,一定要度量大。。。就算他当面骂你。。。你都要转个头来顶回他过后,才走开。。。

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.