【Newest Updates | 最新博文】

Sunday, November 23, 2008

十六岁

我昨天看到。。。我有一个朋友的妹妹。。。

才十六岁而已。。。她的爸爸。。。就好像是偶像剧里所演的那样。。。

在一个家或一个大大的礼堂来庆祝生日。。。

很多朋友来为她庆生。。。当她出场时。。。她的朋友上前给她一个拥抱。。。

哎!!!才十六岁而已!!!就那么的幸福!!!

我十六岁时,是怎样的呢???

有些人。。。有钱到那么浪费!!!

那么没钱的人怎么办呢???

其实。。。那个人用的钱还不都是她爸爸的钱。。。

爸爸有钱那又怎样???

现在行情那么差。。。还有心情庆祝这些。。。

我想。。。在另一个地方。。。可能也有一个同年同月生的人是穷到连好的衣服穿都没有。。。

对我说。。。假如,不是很需要。。。就不要浪费不必要的钱。。。

像我这样。。。

我一直说要买相机。。。买这样那样。。。

可是只是讲讲。。。从来都没有买过。。。因为我不是很需要。。。

哈哈哈!!!我只是偶尔幻想幻想一下而已。。。

幻想是不实际。。。但是,对我来说是一种没有钱的开心!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.