【Newest Updates | 最新博文】

Sunday, December 14, 2008

After Final

考完试了!!!

星期五。。。他们说要出来庆祝庆祝一下。。。

那天出来的有十个人。。。HST, PSY, AL, DW, MD, JT, AT,WL还有两个MD的朋友。。。

那天,那个AL跟我说下午要去唱k。。。叫我下午到。。。

我十二点多才出门。。。我还以为我一定会迟到。。。

哪里知道。。。当我到了SubangJaya的KTM站时,他叫我去Pyramid先,他说PSY在那边。。。

去到那边,那个AL又讲他和HST要五点才到,因为MD她们考试考到五点。。。

=_=!!!

那时才两点半。。。他竟然叫我们等到五点。。。真是有够力。。。

结果呢。。。我们两条就跑去看戏。。。

到了五点。。。他们终于全部都来了。。。

哎!!!

这么多人。。。那个RedBox的人。。。又不要给我们大房。。。

所以,我们就要分房间咯。。。

他们本来叫我去跟MD她们同一间的。。。

可是,我不要。。。那是因为哦。。。那时有一次跟她们一起去唱歌时。。。她们竟然一下子就点了两页的歌。。。

哇。。。她们有没有顾别人的感受的啊???

ok。。。我有一些朋友也是这样的。。。可是,问题是他们点的歌。。。是全部人都会唱的啊!!!

哎!!!

然后,我就一直不要过去咯!!!

最后,就变到WL过去咯!!!

那个AT和WL本来就是一伙的。。。我就好像拆散人一样。。。

但是,到最后他还是过去他们那边咯。。。

哎。。。


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.