【Newest Updates | 最新博文】

Wednesday, December 17, 2008

爱不疚

唐心风暴的热潮已过一段日子。。。

可是,我最近才拿到这首歌。。。

正好形容我现在的心情。。。

爱不疚-林峰

收藏在眼眸常徘徊左右爱猜到没有
愉快玩笑后能全然退后你开心就够

这种感觉太亲厚讲一千句也不够
假使讲了你听到后或会走
这种恋爱太罕有不需真正拥有
成全衷心祝福然后就放手

放手放开所有彼此更自由
放手其实我绝非爱得不够
放手豁出所有还有这个好友
已经已经足够


遥远是宇宙静静在背后去看守就够

这种感觉太亲厚讲一千句也不够
即使一刹有过冲动挽你手
这种恋爱太罕有不需真正拥有
成全多舍不得仍然是放手

放手放开所有彼此更自由
放手其实我绝非爱得不够
放手豁出所有还有这个好友
已经已经足够

放手我的牵挂找不到尽头
放手期望你幸福甚麽都有
也许爱很深厚然而我早看得透
放手至可拥有

“放手”。。。真的会让彼此都更自由吗???

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.