【Newest Updates | 最新博文】

Wednesday, December 17, 2008

背影

一个关于爱情故事的一首歌。。。叫“背影”

k one 背影
我们
忘了那承诺
要一起开心
熬着到最后
你总是看着我
笑着点着头
雨过天晴后
有灿烂的彩虹
背着我
你什么都不肯说
我我
比你还折磨
no no ...
影子多寂寞
我 wu hu oh wu
我 wu hu oh wu
看着你的背影发抖
难道是我给得
太过沉重
oh
在求我放手
我是真的要的不多
怎么连牵个手
都变成是奢求
wo
你不再爱我
for u
我还能爱多久
你说
你说
再过5秒后
你的眼透露着
和他做的梦
不管我紧紧
把幸福捧在手
背着我
你什么都不肯说
我我
比你还难过
no no...
never let you go
我 wu hu oh wu
我 wu hu oh wu
看着你的背影发抖
难道是我给得
太过沉重
oh
在求我放手
我是真的要的不多
怎么连牵个手
都变成是奢求
oh!
你不再爱我
想抱你却被你
狠狠挣开手

还傻傻得不肯喊疼
如果抉择
让你更快乐
我 wu
会放手给你自由
绝不强求
看着你的背影发抖
难道是我给得
太过沉重
oh
在求我放手
我是真的要的不多
怎么连牵个手
都变成是奢求oh
你不再爱我

这首歌是出于“紫禁之巅”的一部台湾偶像剧。。。

这部戏一点也不出名。。。里面的角色也不是什么厉害的演员。。。

可是,这是我最喜欢的一部偶像剧。。。

歌词就形容这里面主角的角色。。。

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.