【Newest Updates | 最新博文】

Saturday, November 14, 2020

【Cleaning|清潔】Norwex Dusting Mitt

November 14, 2020, Saturday
為了要幫舊同事籌夠數額,所以買下了這個,這本來就要買的東西,只是一石二鳥的跟她下了訂單。

✈️1
✈️2 ~ 一如往常一樣的包裝

✈️3 ~ 一打開箱子就是慣例的packing list

✈️4
✈️5~ 我選擇的薄荷色的

✈️6
✈️7 ~ 會選購這個的原因是因為聽很多人分享這很適合用來抹乾淨灰塵,雖然我家不在通車道路旁,但不久就會有塵埃的出現。 儘管是把門窗都關緊,封閉的房間,都會有灰塵,這不討喜的灰塵,還真不知道是如何出現的,只要弄濕它,再把灰塵抹上來,就乾淨了。 不過我個人還真不喜歡把手穿進去使用,原因是我不喜歡整只手濕濕的感覺,所以它這手型的抹布套,對我來說還真沒有什麼分別,因為到最後我是把它當一般抹布使用。

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.