【Newest Updates | 最新博文】

Monday, July 05, 2021

【Handmade|手作】Wool Doll: Santa Claus|羊毛娃娃: 聖誕老人

July 5, 2021, Monday
✈️1 ~ 寫完這開箱篇,那。。。就繼續吧! 我第一個選擇的是聖誕老人,因為有兩個(有兩個的原因是因為廠商寄錯了),想到即使出錯,我還有另外一個,結果我的顧慮是對的,我製作的第一個。。。真的超級無敵的醜。

✈️2 ~ 我當時只是想到只要我用心一點,說不定,我還以可以在聖誕節前寄出,所以我開箱後,就立即來製作,因為這看看就很簡單而已嘛!

✈️3 ~ 就四種顏色而已,很簡單而已嘛!(我。以。為。。。)

✈️4 ~ 結果到了12月21號,我都還未完成,就在這照片裡,還可以很明顯的被看出被剪了的下半部,因爲我將它做得太長了,又無法弄短,所以就索性將它剪掉。。。

✈️5 ~ 最後。。。我因為知道趕不上了,所以就不做了。。。沒想到再開啟是幾個月後後的事了。 本來想說只止於不管,但是也想到,不買都買了,一放就不知道會放多久,丟掉又超級浪費,所以就強迫自己開始動起來。 在我努力搶救後,這是它在2021年7月5號的模樣。

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.