【Newest Updates | 最新博文】

Thursday, December 17, 2020

【Haul|開箱】Wool Doll Christmas Gift|羊毛聖誕禮物

December 17, 2020, Thursday
✈️1 ~ 跳級的寫了這個,感覺是沒頭沒尾的,所以這還是要從頭開始寫起。

✈️2 ~ 話說我當時在差不多11月份的時候,找聖誕禮物給朋友,無意間找到這家店cutiepies_diary

✈️3 ~ 這系列看起來就很吸引,所以就下單了。

✈️4

✈️5

✈️6


✈️8

✈️9


✈️11

✈️12 ~ 想說過了這麼久,為什麼貨還沒寄到,原來是從中國寄來,而且中國廠商還記錯了,當時已經是12月7號了,賣家問我可以再等嗎? 我就急著要送聖誕禮物,還要等嗎? 所以就直接讓它少一個的發貨了。

✈️13 ~ 當貨來到的時候。。。

✈️14 ~ 我嚇到。。。因為我以為它們是已經做好的,沒想到。。。是要自己製作的。。。我突然間崩壞掉。。。都怪自己沒有讀清楚,呵呵。。。我收到貨的時候已經是12月17號,所以最後,禮物當然沒有送出,而是拖了一年後才送出。。。

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.