【Newest Updates | 最新博文】

Tuesday, May 30, 2023

【Anime|動漫】One Piece

May 30, 2023, Tuesday 
✈️1 ~ 維基百科說1999年開始的動漫,對! 我是這麼遲才看這部動漫,這部我一直都知道的動漫,但是我沒有特意去找哪裡有得觀看,即使環保站有它的漫畫,我也沒有看。 直到在雲頂有它的展覽,也在機緣巧合下,Netflix有得觀看,所以我就開啟了我觀看One Piece的旅程,一直不知道這部動漫有什麼吸引力,但是看著看著,我終於明白為什麼了。 主角海賊王Luffy的無厘頭樂觀,無形中的感染所有人,成為他的隊友,超級劍客Zoro,航海專家Nami,騙人布Usopp,看到女人就喪失理智的超級廚師Sanji,會變大變小的醫生Chopper,花花手Robin。 Netflix目前為止就只播出了這幾位隊員,Netflix是不間斷的開放新的影集。 我可說這部真的是很值得去看的動漫,故事情節的吸引,不知道的結局的劇情,會讓我們一直隨著海賊王的精神活出自己想要的人生,呵呵!

2 comments:

  1. 我差不多是从2010年左右开始从第一集追起到现在,一开始挺不错的,只是后来因为为了不追上漫画的进度,搞了很多歹戏拖棚的情况
    不过,现在动漫又开始恢复较为正常的节奏了,看得很是过瘾!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我在環保站看到幾乎全版的整套One Piece,但是一直都不會想要看,可是卻沒想到,它的動漫會這麼吸引我。

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.