【Newest Updates | 最新博文】

Wednesday, October 09, 2024

【Exhibition|展覽】Miniature Exhibition @ The Gardens Mall: Seeds of Dreams|迷你展覽:初中的房間

September 12, 2024, Thursday
✈️1 ~ 想說一定要在我去英國前把這個寫上來,這樣我可以清掉手機蠻多照片的,而這篇上載的時間,我是已經已從英國回來了。

✈️2 ~ 這是在九月時份在The Gardens底樓的展覽,我是無意間經過,本來是想要隨意拍的,但是拍著拍著就變成詳細拍了。

✈️3 ~ 相信追蹤我一段時間的你都知道我喜歡拍這些很精緻的東西,而且每次都會拍很多照片的。

✈️4 ~ 不但房間裡面的精緻,就連房間外面的冷氣都這麼講究。

✈️5 ~ 再來看看房間

✈️6 ~ 是不是和你讀書時候的房間差不多?

✈️7 ~ 衣櫃上是Westlife的海報,你以前的房間是不是都有當時偶像的海報呢?

✈️8 ~ 櫥櫃上不但有書,一定還有獎盃。

✈️9 ~ 桌子上的luna顏色筆

✈️10 ~ 還有這種電腦,也太經典了吧?!

✈️11 ~ 一層層的CD

✈️12 ~ 這本literature,當時我覺得很好讀的書。

✈️13 ~ 下面的是過去的考試紙嗎?

✈️14 ~ 外面看去裡面。。。是看不到的

✈️15 ~ 製作人的講解

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.