【Newest Updates | 最新博文】

Tuesday, September 24, 2024

【Store|商店】Pop Mart @ 1 Utama

September 1, 2024, Sunday
✈️1 ~ 之前開張的時候,人潮超級多,我又是趁熱度退去一點後再的地方。。。(別騙人了!)。。。實話說。。。我當天是因為走錯路,無意間看見這間店,哪既然看到,就順路進去看看。。。

✈️2 ~ 這個很紅。。。但是我本人是還好喜歡而已。

✈️3 ~ 這樣的佈置,當然是要拍一拍。

✈️4 ~ 我個人是比較喜歡迷你東西的,就例如這些。

✈️5 ~ 這個也是很紅,但我還好喜歡。

✈️6 ~ 這個是我有點衝動想要買的。。。還好最後還是閉眼睛離開。。。錢就這樣省下來了。

✈️7 ~ 這個沒有展示,但是這個也很美。

✈️8 ~ 這個星戰系列,要買真的要買整套。

✈️9 ~ 這也是適合收集整套的柯南系列

✈️10 ~ 很紅的系列

✈️11 ~ 盲盒一定知道的角色

✈️12 ~ 我好友說這些大大個的都很貴,但是都很值得收藏。。。嗯。。。哪看看就好。。。

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.