【Newest Updates | 最新博文】

Friday, September 27, 2024

【DIY|自製】Sunshine Tea Station: Coffee Machine|陽光奶茶店: 咖啡機

September 8, 2024, Sunday
✈️1 ~ 我是找不回咖啡壺的照片了,不過印象中,我應該是有的,記得應該是在我在上海出差的時候,對! 我那時候出差還是疫情時期,所以沒出門就是在酒店玩diy,而且在上海物流非常快,我那時就是雙十一在中國,非常好買,話不多說,快來進入這個被遺棄了很久的diy吧!

✈️2 ~ 話說我這個A1-5,還真的找了很久。。。

✈️3 ~ 找到了就拆出來

✈️4 ~ 還有這個

✈️5 ~ 但是這個事後我發現我看錯。。。

✈️6 ~ 我要的是B14-4

✈️7 ~ 背面是這樣

✈️8 ~ 割出來了

✈️9 ~ 包起來了

✈️10 ~ 看起來不錯

✈️11 ~ 不過是有漿糊的瑕疵

✈️12 ~ 裡面是三塊木板沒錯

✈️13 ~ 這個是惡夢,我之前咖啡壺的就弄很久。。。

✈️14 ~ 這個還好

✈️15 ~ 咖啡機的上面的按鈕

✈️16 ~ 割出來了

✈️17 ~ 就這樣

✈️18 ~ 又是這個,這次是B14-5。

✈️19 ~ 再看看後面

✈️20 ~ 好了

✈️21 ~ 這麼小的字。。。

✈️22 ~ 也是一個讓我找很久的東西

✈️23 ~ 好了

✈️24 ~ 就這樣

✈️25 ~ 確實面貌

✈️26 ~ 一塊黑色四方形木板

✈️27 ~ 這次要B14-3

✈️28 ~ 要貼在上面

✈️29 ~ 上面兩段還是要彎的

✈️30 ~ 下面也是黑木板

✈️31 ~ 這樣站著

✈️32 ~ 放上剛剛的,不過是被我按過的圖樣,因為步驟書就說要這樣弄啊!

✈️33 ~ 這個。。。一定要這樣啊! 不然要怎樣倒轉黏啊?

✈️34 ~ 好啦。。。

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.