【Newest Updates | 最新博文】

Tuesday, June 24, 2008

七月五日


七月五日, 快要到了!!!

很紧张,我会有什么惊喜呢?

不会像去年那样, 看着人家庆祝生日而自己什么都没有吧。。。

去年生日, 对我来说, 我觉得我很可怜哦!!!

因为去年没有一个人知道我的生日。。。

我还记得去年,当我去到cafeteria 时

我看一个人拿着一个蛋糕走向一张桌子,

然后,就有一班人站起来和他庆祝他的生日,

是男生还是女生, 我都没眼看了!!!

因为我也是当天生日的。。。

但就连一句生日快乐都没有人跟我说。。。

那个以前所谓的好朋友说要帮我庆祝。。。

到后来什么都没做,,,

那就是那个抢人男友的女生啦(不好意思,因为我之前真的跟她很好,但是自从知道她是那么衰的人过后。。。因为我真的不容许这样不要脸的第三者!!! )

我还很清楚, 当天晚上都一样。。。

还是没人知道。。。

我当天还可怜到, 自己生日却在吃泡面。。。

天啊!!! 我可不可以要求从今以后都不要有那么不好的待遇!!!

拜托一下。。。

求求您!!! 谢谢嘛!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.