【Newest Updates | 最新博文】

Sunday, November 06, 2016

【Book|書籍】《20幾歲要比別人幸運,就靠這50個好習慣》

November 6, 2016, Sunday
看回去以前的文章,原來這是在2013年5月的時候買的(都是拖延症。。。拖延症。。。惹的禍)上次說了我的書櫥快要倒下來了,所以我必須很快加勤勞的看書。

✈1
✈2
這裡面有我同意及不同意的意見,有一些也許是我自身極端想法所導致的關係,當然也有許多是我同意的習慣,以下就來分享書中的幾頁。。。

✈3   Page 31
這真是個絕招,但是可以做到這個地步人,應該是有經歷過了那些年的磨練,要不是就是額外的樂觀,不過我到承認的是樂觀了的人永遠都會有個美好的結局。

✈4   Page 198
有聽說過人生最大的投資,就是投資在自己的身上,因為只有讓自己升級,才會有所改變及進步,但假如光想又投資在不對的地方,到最後,即使投資了多少精力和本錢,還都是於事無補。

✈5   Page 209
這個是我一直以來很想做的的東西,但是每次半途而廢,其實也不算是半途而廢,我只是半途停了,然後就擱置在一旁,東西還是還在,只是沒有被處理罷了。

Author|作者: Senda Takuya|千田琢哉
Translator|譯者:常純敏
Publisher|出版社:方智
Publish Date|出版日期:2013/2/26
Language|語言:簡體中文
Pages|页数: 224
ISBN: 9789861753003
Price|定價:Kinokuniya博客來城邦Popular

4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.