【Newest Updates | 最新博文】

Friday, April 14, 2017

【Haul|開箱】Talking Pen|說話筆

April 14, 2017, Friday 
那天在想著要送什麼生日禮物給我第四的姪女,跟伊芙聊著聊著,才想到她之前在IG有分享一個會說話的筆。 在天時地利人和的情況下,我就這樣跟她下了兩個訂單。

✈️1

✈️2

  ✈️3 ~ 一個給我第四的姪女,一個給我的乾兒子(說到這個,我好像還沒寄出呢=.=)因為那時候下訂單的時候,寄去新加坡的價格不一樣,所以我就想說我收到後再寄去新加坡。 很喜歡它的包裝,這種包裝方式是有防水功能,還有外層的泡泡包裝是防撞壞。 (哪。。。我最後有寄出嗎? 我忘了,哈哈哈。。。)

✈️4

✈️5 ~ 這盒子是有點重量的,所以打開的時候,有點小心翼翼一些。。。

✈️6

✈️7 ~ 裡面有B1, B2, B3,三本書

✈️8

✈️9

✈️10

✈️11 ~ 一張說明紙

✈️12

✈️13

✈️14 ~ 這個打開的時候已經有電了,我有打開來嘗試一下。 綜合來說,這是個不錯產品,可以購買哦!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.