【Newest Updates | 最新博文】

Monday, October 27, 2008

原谅

什么叫原谅。。。???

当一个人,犯下让人不能接受的错误时。。。我们应该原谅他们吗???

我有一个朋友叫我原谅另一个朋友。。。我应该原谅吗???

口说原谅,但是心里是不是真的原谅。。。我可以说我的原谅那个人的指数。。。只有30%。。。

我很决。。。对!!!对于某些事。。。我真的很执着。。。我很难去原谅一个做出某些事而伤害到我身边朋友的事。。。

我的人生最重要的三样东西是

一,家人。。。

第二有两个。。。就是。。。

二,朋友和学业。。。

你伤害我的朋友就等于伤害我。。。

我很诚实的说,我人很衰。。。

除非他们得到应有的报应后,我才会真正的原谅他们。。。

就算是做错事,就应该想尽方法补救。。。而不是“坐视不管”等它时间过。。。而且还要在我的面前显眼。。。我的气是怎样都吞不下。。。

你错在。。。伤害到我的朋友。。。假如是我。。。我可能很快就会过掉。。。但是。。。你。。。伤害的是我的朋友!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.