【Newest Updates | 最新博文】

Friday, March 06, 2009

其实我不快乐 - 鍾嘉欣

離別你不經異地 想工作暗天暗地
直到可困倦沉睡 不掛念你
情願我呼天叫地 總好過這麼顧忌
害怕走往日場地 倘碰著你會撐不起

和誰在一起都用來共你相比
就算了不起只可做到我知己
誰若寄望替代你最尾都要放棄 只能退避
和誰在一起很自然共你相比
就算遊戲笑著也未快樂得起
難道我在寄望有天可失憶 找到轉機


其實我很不快樂 想躲進暗黑街角
淚再可痛快地流落 不知哪日會對愛再有感覺

和誰在一起都用來共你相比
就算了不起只可做到我知己
誰若寄望替代你最尾美都要放棄 只能退避
和誰在一起很自然共你相比
就算遊戲笑著也未快樂得起
難道我在寄望有天可失憶 找到轉機

和誰能在一起都用來共你相比
就算了不起只可做到我知己
誰若寄望替代你最尾都要放棄 只好退避


和誰在一起很自然共你相比
就算遊戲笑著也未快樂得起
難道我在寄望有天可失憶
難道這份記念如像空氣
欠缺就會死

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Disclaimer

This is a personal blog. All content provided on this blog is for personal informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner As An Unrest Life will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.